Nemrég egy Xiaomi, most pedig flottányi Huawei autót fotóztunk Budapesten
A fővárosban egy a kínai Aito mindhárom modelljét felvonultató konvojba botlottunk.
A fővárosban egy a kínai Aito mindhárom modelljét felvonultató konvojba botlottunk.
Ha a villanyautós nem talál töltőoszlopot, hívhat egyet. Kínában ez az egyik megoldás, amellyel kísérleteznek, miután az e-autók rohamos terjedését nem követi a töltőállomások számának gyarapodása.
Szerinte óriási csapás a kínai elektromos autókra kivetett vám.
A német a miniszterelnök már nem számít vezető erőnek az Unióban, írja a német lap szerzője.
November elején lép életbe az Európai Bizottság azon rendelte, amely a kínai elektromos autókra kivetett úgynevezett kiegyenlítő vámokról rendelkezik. Az addig hátralévő néhány hétben még folyik az egyeztetés a Bizottság és Kína között, bár ezek eredménye kétséges. Mindenesetre úgy tűnik, a tagállamok nem akartak a folyamatokon változtatni.
A tarifa legmagasabb kulcsa 45 százalék. A tagállamok voksairól egyelőre nincs információ, Magyarország biztos, Németország valószínűleg nem szavazta meg, annyi biztos, hogy több ország is tartózkodott.
Még semmi sem dőlt el, de nagy valószínűség szerint a tagállamok nem fogják megakadályozni, hogy a Kínában gyártott elektromos autókra védővámot vessen ki az Európai Unió. Ez a lépés az Egyesült Államok után az EU területén is visszavetheti a kínai autóipart és a remények szerint segítséget nyújt az európai gyártóknak. Igaz, közöttük vannak olyanok, akik Kínában gyártanak – tehát élénken lobbiznak a javaslat ellen. A nagykövetek pénteken szavaznak.
A Peugeot 408 lokálisan zéró emissziós legújabb verziója körülbelül 450 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
Magyarország után szinte biztos, hogy az európai autógyártás fellegvárának számító Németország sem támogatja a Kínában gyártott elektromos autókra tervezett vámot.
A magyar külügyminiszter az európai autógyártók érdekeire hivatkozva, illetve a kínai ellenlépésektől tartva jelentette be, hogy Magyarország nem támogatja a kínai elektromos autókra kivetendő differenciált védővámot.
A svéd Chalmers Műszaki Egyetem anyagtudósa szerint a valaha készült legjobb akkumulátort sikerült megépíteni. Egy komoly problémát még meg kell oldaniuk a kutatóknak, de már így is olyan lehetőségekkel kecsegtet a fejlesztés, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak.
A Changan első körben villanyautókat kíván értékesíteni mifelénk, ez azonban csak a kezdet.
Jól látszik, nem a villanyautózással van gondja a többségnek, hanem az árakkal.
A látványos vonalvezetésű Mazda EZ-6 tisztán elektromos és hatótávnövelős konnektoros változatokban készül.
A kékvérű brit luxusmárka az eredetileg tervezettnél lassabban nyit az elektromos autók irányába.
Szijjártó Péter már korábban bejelentette, hogy Magyarország nem fogja megszavazni a június óta érvényben lévő ideiglenes intézkedés kiterjesztését.
Az uniós extravámok elbizonytalanítottak mindenkit.
A Ford Explorerből az eddigieknél gyengébb és szerényebb kapacitású új változatok is elérhetővé válnak.
A lokálisan zéró emissziós Porsche 911 az ígéretek szerint nem ólomnehéz.